• Úvod

    Zdravý styl nebo redukční dieta pro ženy i muže. Skladba 5 jídel denně zaručí sytost po celý den, kdy dodržujete pravidelný přísun živin.

    Nutričně vyvážená strava vhodná jak pro shození přebytečných kilogramů tak i pro zdravý životní styl.

    5 jídel denně = snídaně, svačina, oběd, svačina, večeře /5dní v týdnu  (po-pá)

    • Není podmínkou odebrat jídlo na celý týden ! vyber jen dny které potřebuješ

    V nabídce také svačiny, na výběr je z 10 druhů.

    S dovozem domů či práce bez starostí = více času na rodinu, zábavu a práci.

  • Výživové poradenství

    Pokud máš zájem aby tě naše výživová poradkyně zvážila, změřila a podala informace jak jsi na tom s váhou, vnitřním tukem, zadržováním vody v těle atd. na přístroji INBODY  neváhej kontaktovat přímo ji ! Můžete spolu probrat jak základy zdravého jídelníčku, tak ti ho může rovnou i sestavit.

    Jako druhá možnost je použítí naší kalorické kalkulačky

    Podle spočítané hodnoty tvého ideálního denního příjmu si můžeš i objednat krabičky .

    Úvod

  • Chci si objednat krabičky

    -Druhy

    Zdravý styl:

    Muž                   8500- 10 000 kJ           370 czk
    Žena                  7000-  8 000 kJ            350 czk

    Redukční dieta:

    Muž                     7500- 8 500 kJ          350 czk
    Žena                    6 000-7000 kJ           320 czk

    1 kJ = 0,239 cal 

    svačiny 65.-czk

     

     

    Chci to s dovozem musím připlatit            8.-czk / km

    (úhrada na místě při předání dle ujetých km – hotově)

     

    Chci si vyzvednout ve fitku.                         0.-czk

    Úvod

Kalkulačka kalorií

Kalkulačka kalorií

0.00

Vaše BRM (kalorií/den)

0.00

Denní potřeba kalorií

0.00

Hubnutí (kalorie/den)


Jdu do toho zde klikni na shop

Kontaktuj nás

Nikola Dušková      723 602 496     nikoladuskova@seznam.cz

Jmenuji se Nikola Dušková a jsem certifikovaná výživová poradkyně s akreditací MŠMT. Chci ale říci, že jsem také obyčejná žena, která se rozhodla inspirovat veřejnost ke zdravému životnímu stylu a najít harmonii ve stravě. Výživě se věnuji několik let. Začala jsem se o ní aktivně zajímat prostřednictvím nikdy nekončícího samostudia, které pokračovalo absolvováním kurzu – Poradce pro výživu ve Fitness Institutu. Od té doby pokračuje má cesta ve vzdělávání se, ať už formou seminářů, webinářů, konferencí či workshopů.

Jsem zastáncem kvalitní, pestré, přirozené stravy v souvislosti s dlouhodobě udržitelným režimem. Nepodporuji pravidelnou konzumaci zpracovaných potravin, ale zároveň jsem také zastáncem rovnováhy a vím, že sem tam nějaká oblíbená dobrota každého z vás, nikomu neublíží.

Svůj přístup si zakládám na důvěře, motivaci a podpoře klientů, protože věřím, že v takovém prostředí můžeme dosáhnout úspěchu.

Zdravé stravování neznamená omezovat se v jídle a být štíhlá, ale milovat sám sebe a svůj životní styl. Myslím si, že cílem není dosáhnout vysněné postavy fitnessek či modelek, ale psychické i fyzické pohody a spokojenosti a být nejlepší verzí sebe samé. Proto je mou prioritou naučit Vás, chtít pro sebe jen to nejlepší, poslouchat své tělo a najít dlouhodobě udržitelný režim vytvořený individuálně právě pro Vaše cíle a potřeby.

Jsem také milovník sportu, přírody a na své si přijdu i v oblasti jezdectví, kterému se věnuji již 12let, mou vášní je i svět fitness, který mě okouzlil a nepřestal bavit, ba naopak, stal se součástí mého života. Nejen, že jsem se postavila na soutěžní prkna v kategorii Bikini fitness, kde jsem uspěla a postavila se na bednu vítězů, ale neskutečně mě posunul tento sport kupředu – disciplína, odhodlání, vytrvalost, pokora, vůle a to vše dělat s láskou ke sportu a k sobě, protože když něco miluješ, není co řešit a jdeš si pro to.

Jsem tu pro Vás!

Těší nás tvůj zájem o zdraví životní styl,

 

Jdu do toho zde klikni na shop

Basal Metabolic Rate

Basal Metabolic Rate (BMR)

Bazální metabolický výdej (bazální metabolismus, zkráceně BMR z anglického basal metabolic rate) je množství energie vydané v klidovém stavu v teplotně neutrálním prostředí na lačno (to znamená ve stavu, kdy zažívací soustava nepracuje, což znamená u lidí 12 hodin půstu). Výdej energie v tomto stavu je dán pouze prací (fungováním) životně důležitých orgánů, jako srdceplícemozek a zbytek nervového systémujaterledvinpohlavních orgánůsvalů a kůže. BMR se snižuje s věkem a ztrátou svalové hmoty. Naopak se zvyšuje díky kardiovaskulárnímu cvičení a nárůstu svalové hmoty. Nemoc, konzumované jídlo a nápoje, teplota prostředí a množství stresu může ovlivnit klidový energetický výdej.

BMR je měřen za velice přísných podmínek, kdy je osoba bdělá, ale v celkově klidném stavu. Přesné měření BMR vyžaduje, aby subjekt byl zcela klidný a nervový systém nebyl stimulován. Běžnějším, velice podobným měřením je klidový energetický výdej (RMR, z anglické resting metabolic rate) měřený za méně striktních pravidel.